Communicatie & Klantgerichtheid (code 95 U14)

Hoe ziet de training eruit:

Zorgvuldig omgaan met materiaal en lading maken het verschil tussen een professionele chauffeur en een chauffeur die nauwelijks betrokken is bij zijn werk. Omdat de marges maar klein zijn in de transportsector kan het kleinste foutje de grootste gevolgen hebben. Of het schade rijden is door roekeloos gedrag, het te laat komen is bij een klant, of het niet juist interpreteren van opdrachten, al deze voorvallen kunnen grote gevolgen hebben. Hoe is de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten?

 

De cursist…

  • leert de kenmerken van klantgericht werken
  • doet ervaring op met representativiteit en beroepshouding
  • leert de klantbenadering en omgang met collega’s
  • wordt bewust van betrokkenheid en verantwoordelijkheid bij het werk
  • leert zorg materieel en lading
  • ervaart gevolgen van foutief of nalatig handelen
  • wordt bewust dat de chauffeur als visitekaartje/ambassadeur van het bedrijf rondrijdt

Wanneer

Datum: 7 januari 2023
Aanvang: 20:00
Eindtijd: 16:00

Prijs

Op aanvraag

Locatie

Parlevinkerweg 5, 5928 NV Venlo